poniedziałek, 19 grudnia 2011

prezenty praktyczne

Przed pewną Wigilią:
"Jaką metodę antykoncepcji stosujecie?"-tekst smsa od bratowej męża mego, narzeczonego wówczas.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,że coooooo? I przemilczałam.

Za to ona nie i przy wszystkich: "Czemu nie odpisałaś? Byłam ciekawa, bo mam całe pudło prezerwatyw, chciałam Wam dać w prezencie, a tak to o, kupiłam Ci rajstopy."

A propos prezentów i świąt z rodziną.
.............................................................
A jak sie czasem wkurwię, tupię nóżką i krzyczę:
"Zabierz te bachoryyyyy ode mnie" mój mąż mi mówi:
"A widzisz, trzeba było brać to pudło od Ewki"

10 komentarzy:

  1. obśliniłam się ze śmiechu .... jak ja żyłam jak Cię nie czytywałam .... ;DDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bratowa praktyczna do bólu :D Z praktycznych prezentów to przypomina mi się książka pt. 365 obiadów na każdy dzień roku... od teściowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to katolickie święto to jak to taki niekatolicki prezent chciała dać? zgroza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i to katolickiej dziewczynie hihihi!!! do tej pory sie zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahaha:D No błagam, wybrałaś rajstopy a nie pudło z przepustką do beztroskich przyjemności?! No pliiiiiissss:D

    OdpowiedzUsuń
  6. rajstopy ciepłe przynajmniej nerki zdrowe były w zimie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre, świetny pomysł bratowej i jaki praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sCzy Ty możesz pisać częściej?! :0) Zawsze jak do Ciebie zaglądam to gęba mi się cieszy! Czytanie Ciebie to jak najlepsza terapia! A prezent oryginalny! Chciałabym zobaczyć minę np. babci, gdy swój prezent otwierasz :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnaś wybrać gumki - akurat dekoracja na Sylwestra :) A skoro pudło to byłabyś zaopatrzona na dłużej. Albo moglibyście wojnę na balony z wodą zrobić, porozkładać po domu te zapachowe i jako odświeżacz powietrza używać, a Ty wybrałaś praktyczne rajstopy...

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wybrałam, przemilczałam, dotknięta do żywego,jak pruderyjna kobieta retro, rajstopy wybrała ona

    OdpowiedzUsuń