czwartek, 1 grudnia 2011

dziedzictwo

Z fobii to posiadam lęk wysokości, boję się chrabąszczy, wróżek i kosmetyczek.
A już najbardziej takich, co depilują nogi i inne okolice np.bikini.
Ale jak być kobietą atrakcyjną z chaszczem na nodze? Nie da się i już, trzeba samemu.
.............................................................................
A że czasu i umiejętności posługiwania się plastrem brak, to:
nogę wydepiluję lewą, na prawą nie ma czasu, myślę - prawą machnę za godzinę, dwie, jutro...
Wydepiluję obydwie od kostki do rzepki, już można spódnicę w kolanko włożyć, ale co to za długość? Zdecydowanie nie wyjściowa.
Można wydepilować nóżki po całości, ale tylko z przodu, długi, jedwabny szlafrok włożyć, te z przodu gładkie odnóża wystawić, demona seksu udawać: Kochanie zapraszam Cię na figo- fago."

Ale jak usłyszałam, od mojej siostry, że ona tylko 3 cm nad kostkę goli, bo i tak cały czas w legginsie chodzi to pomyślałam - tę patologię to się jednak w genach przenosi!!!

10 komentarzy:

  1. buahahaha ... a sex też w tych leginsach uprawia ???? ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. To się uśmiałam :):):)
    Ja własnie dzisiaj korzystając z wolnego poranka pozbawiłam kończyny dolne zimowego korzuszka,hehe!Co prawda seksu nie planuje,ale kto wie czym zaowocuje wieczorny wypad na koncert ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aha to teoretycznie nie musi golić wyżej jak nie chadza na rozbierane randki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. teoretycznie to nie, ale jak sie leggins podniesie ponad te 3 cm w towarzystwie? aż strach pomysleć hahaa
    dziekuje za komentarze miauuuu

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nie ma akurat za co dziękować. wpadam tu żeby się pośmiać bo masz dar do rozśmieszania :))) szkoda, że piszesz rzadko dla mnie to byś mogła na ten przykład codziennie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. W ciąży odkryłam, że od etapu rozrostu brzucha, kiedy to przysłania już okolice bikini i z nóg widać tylko stopy depilacja przestała mnie obchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń