wtorek, 21 lutego 2012

zaraz będzie marzec...

Przesilenie wiosenne objawiło się w postaci wągrów, kaszaków, worków i cieni pod oczami, ogólnego opuchnięcia, tłustych włosów, zarośniętych brwi wilkołaka, kłalów pod pachą i na kończynie dolnej, draski na pięcie - bleeee
Włosów nie myję, paznokci nie maluję, dzieci swoich nie lubię, na spacery z nimi nie chodzę, bo wieje...I wirusy z ziemi wyłążą.
....................
Możecie mnie utopić jak Marzankę. Popłynę Wisłą do morza. Chuj.
Oj, miało być - hej!

12 komentarzy:

  1. Wiesz co, jak nie golisz owłosienia przez dłuższy czas np. na nogach to włoski słabną i potem jak juz zaczniesz znów golić jest przez jakiś czas spokój :) Bo wolniej odrastają :) Więc spoko. Jak już się ciepło zrobi to zrucisz skorupę. A cienie pod oczami są taaakie dramatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że nie tylko mi pryszcze wyskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaa wróciłaś !!!!!!!!!!! no to się znów pośmiałam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tadadadan J-23 znów nadaje

      Usuń
    2. no i bardzo dobrze ... gdzieś się muszę pośmiać :)))

      Usuń
    3. ja tam nie wiem, bo mi to zasdniczo do śmiechu nie jest, szczególnie teraz we wcieleniu Marzanny-zimowej panny

      Usuń
    4. oj wiem, wiem, nieładnie się tak śmiać z kogoś jak się nie ma takich problemów (w sensie klejących osmarkanych i oślizłych dzieci) no ale czytam sobie i uśmiecham się pod nosem bo penie kiedyś mnie to czeka to lepiej się przygotować prawda ??? :)))

      Usuń
    5. one zasadniczo są świeżaczki, to ja nie nadążam niestety:)

      Usuń
  4. Ale Cię wzięło i zdołowało, niedobrze....mi przeszło wraz z cudownym ozdrowieniem mojej małej upierdliwej potworzycy, oddelegowałam do przedszkola i napawam się wolnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na przedszkole jak na zbawienie.
      bo weź wymyślaj zabawy od 7 a.m. już o 10 a.m mam ochotę wyjść. ta moja aparycja cudowna mnie powstrzymuje

      Usuń
  5. Znam to z autopsji, wymyślałam zabawy mojej córce przez 2,5 roku zanim poszła do przedszkola, wiosną i latem jest fajnie bo dywan można zamienić na łażenie po świeżym powietrzu, wtedy psychika umęczonej matki nieco się poprawia\, tak więc aby do wiosny....

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, hej! A za oknem jak nie wieje to pada. Oby do lata! :0)

    OdpowiedzUsuń