poniedziałek, 4 czerwca 2012

sexi mama



To było dwa lata temu po urodzeniu syna...
Lato, upał nieziemski, jedziemy na działkę do znajomych garden party

"Kochany zapisz sobie ten dzień w pamiętniczku, jest prawie 40 stopni a ja mam majtki, majtki modelujące i legginsy"
"?!"
"Majtki na fałdę, a legginsy na celulit. Płynę, ale wyglądam!"

Dużo się nie zmieniło, przy prawie trójce dzieci jestem w stanie odpowiedzieć na prośbę męża

"Weź mi pomóż, wsadź ją do fotelika w samochodzie i zapnij pasy"
"Nie mogę, bo jestem wystylizowana"
...............................................

I co, teraz mam za swoje..
Moja 13 miesięczna córka umaiła sobie, że musi mieć pierścionek. Ja nie mogę już nosić nawet obrączki, bo płacze i drapie mnie po rękach.
Cały piątek biegałam po osiedlach od kiosku do kiosku szukając jakiegoś badziewia coby nie spadło z tych suchych paliczków.
Kupiłam od razu trzy, zmniejszyłam obcęgami.

"Zdejmij dziecku to żelastwo z palców!!!Krążenie jej się zatrzyma i palce poodpadają"
"Oj mamuś, to jej zdejmij! Ale ostrzegam, że ona twoje może poobgryzać"

A syn wymalował sobie nogi flamastrem na czarno! (chyba zaburzony, taki kolor wybrał) a paznokcie na żółto pastelą olejną.
Co artysta chciał powiedzieć? Pytam się?!

"Chyba chciał mieć pazurki pomalowane jak mamusia " powiedział tatuś i załamał ręce."Jaka mać, taka nać..."





6 komentarzy:

  1. :D Picasso Ci rośnie
    kwestia wyglądu nie jest moim ulubionym tematem (że tak oględnie rzeknę)

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę oby tylko w pierścieniach i lakierze Młody nie śmigał za parę lat a Młoda w glanach, spodniach i zgolona na glacę ;D kto wie czy im się nie odmieni ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu musimy za każdym razem udowadniać, że nie jesteśmy automatami spamerskimi ???? ;/

      Usuń
    2. raz, dwa, trzy, próba mikrofonu...
      czy te obrazki wyskakują

      Usuń
    3. i co zmieniłaś ???

      Usuń
    4. aaaaaaaaaaaaaa aj lovju !!!! usunęłaś obrazki no uwielbiam Cię dzięki !!!!

      Usuń