niedziela, 15 kwietnia 2012

rychło w czas

Kupiłam sobie nowe pantofelki i stukam sobie obcasami w podłogę.
Kupiłam sobie gumę balonową w spożywczaku - puszczam balony. Puuuuf.
Gnoje siedzą pod stołem i mi zazdroszczą balonówy.
Chciałabym mieć 20 lat.
Człowiek głupi, że się wcześniej nie zaczął rozmnażać.
I tak się nie wyszalałam i tak, i tak mi szkoda życia i tak,
a kręgosłup by mnie tak nie rypał i chudłabym po dzieciach szybciej...
Aaaa przecież nie miałam wówczas z kim tych dzieci robić, hehe, całe życie pech, peszek...
........
A jakby tak ogłosić konkurs wśród znajomych kto najbardziej ekstrawagancki jest to chyba bym wygrała, bo co ktoś mi powie, że śpi w czapce, albo nie uznaje rzeczy w kolorze czerwonym?
To ja na to: " A ja się nie zabezpieczam!!! Wygrałaaaam!!!"
.......
No i się nie zabezpieczam to i będę miała dziecko w listopadzie, a może nawet już w październiku, z tego powodu święta przeżyłam na permanentnym wdechuuuuu, żeby nie słuchać dziamolenia teściowej, że dwójka to już w zupełności wystarczy!

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a co u Ciebie? urodziłaś już pewnie. to ja też gratuluje

      Usuń
  2. aaaaaaaa, gratuluję, ja też chcę jeszcze jedno :D ale muszę czekać po dwóch cesarkach

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja pierdykam a jednak :DDDDDDDDDDDDD he he he no to będzie święta trójca ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa święta, przed chwilą starszy dusił młodszą.

      Usuń
    2. dostaniesz emeryturę jako matka polka ;D jeszcze ze czworo i w ogóle nie będziesz wracać do pracy ;DDD

      Usuń
  4. JEEE,Gratulacje!!!My teraz już też na "live"i może cos z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trójka - ale będziesz miała fajnie :) Miłej ciąży. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No gratulację, żeby tak od samego niezabezpieczania zachodzić..., hmm, rozmarzyłam się !

    OdpowiedzUsuń
  7. Elso, cieszę się, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehe, ale fajnie:D gratuluję! / listopadowe dziecie są zajebiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na wiosnę już takie odchowane:) i matka zdąży do lata schudnąć i garderobę skompletować:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. :)
      dostałam od ciebie zaproszenie do czytania bloga ale sie za późno zorientowałam i mi sie przeterminowało, pzryślesz jeszcze raz?plisssss

      Usuń